ردیفعنوان کتاب

نویسنده / سال

1

مقدمه‌ای بر علم طراحی

An introduction to design science

Johannesson & Perjons

2014

2

تأثیرات تعامل بر سیستم‌های یادگیری الکترونیکی

The effect of interactivity in e-learning systems

Palacios & Evans

2014

3

نظریه و کنش یادگیری برخط

The theory and practice of online learning

Anderson

2008

4

نوآوری‌های بازی در آموزش عالی: پژوهش‌ها و فرصت‌های در حال ظهور

Gaming Innovation in Higher Education: emerging research and opportunities

Costello

2017

5

تعامل همراه با حس حضور: حس حضور در محیط‌های یادگیری رایانه-محور

Interacting with Presence: HCI and the Sense of Presence Computer mediated Environments

Riva, Waterworth & Murray

2014

6

بررسی همگرایی خلاقیت، فناوری و تعلیم و تربیت

Creativity, Technology & Education: Exploring their convergence

Mishra, Henriksen

2018

7

تحول در آموزش مدرن، از طریق اجرای یادگیری الکترونیکی معنادار

Revolutionizing Modern Education through Meaningful e-learning implementation

Khan

2016

8

بازی‌گونه‌سازی کلاس: راهنمای عملی یادگیرندگان مبتنی بر بازی

Gamify your classroom: a field guide to game based learning

Farber
9

راهنمای یادگیری الکترونیکی

e-Learning handbook

Traver

2015

10

یادگیری و نسل الکترونیک

Learning & the E-Generation

John Wiley & Sons
11

فهم واقعیت افزوده: مفاهیم و کاربردها

Understanding Augmented Reality: Concepts and Applications

Craig

2013

12

یادگیری شبکه‌ای: سیستم عامل‌های اجتماعی نوین

Networked: the new social operating system

Rainie & Wellman

2012