ردیف | عنوان کتاب | نویسنده / سال |
---|---|---|
1 | مقدمهای بر علم طراحی An introduction to design science | Johannesson & Perjons 2014 |
2 | تأثیرات تعامل بر سیستمهای یادگیری الکترونیکی The effect of interactivity in e-learning systems | Palacios & Evans 2014 |
3 | نظریه و کنش یادگیری برخط The theory and practice of online learning | Anderson 2008 |
4 | نوآوریهای بازی در آموزش عالی: پژوهشها و فرصتهای در حال ظهور Gaming Innovation in Higher Education: emerging research and opportunities | Costello 2017 |
5 | تعامل همراه با حس حضور: حس حضور در محیطهای یادگیری رایانه-محور Interacting with Presence: HCI and the Sense of Presence Computer mediated Environments | Riva, Waterworth & Murray 2014 |
6 | بررسی همگرایی خلاقیت، فناوری و تعلیم و تربیت Creativity, Technology & Education: Exploring their convergence | Mishra, Henriksen 2018 |
7 | تحول در آموزش مدرن، از طریق اجرای یادگیری الکترونیکی معنادار Revolutionizing Modern Education through Meaningful e-learning implementation | Khan 2016 |
8 | بازیگونهسازی کلاس: راهنمای عملی یادگیرندگان مبتنی بر بازی Gamify your classroom: a field guide to game based learning | Farber |
9 | راهنمای یادگیری الکترونیکی e-Learning handbook | Traver 2015 |
10 | یادگیری و نسل الکترونیک Learning & the E-Generation | John Wiley & Sons |
11 | فهم واقعیت افزوده: مفاهیم و کاربردها Understanding Augmented Reality: Concepts and Applications | Craig 2013 |
12 | یادگیری شبکهای: سیستم عاملهای اجتماعی نوین Networked: the new social operating system | Rainie & Wellman 2012 |